Monday, October 6, 2008

just plain glad and happy :)...

the past three days has both been a blessing and a mockery of my own life. it's a blessing cos i've seen friends either got engaged or married, a blessing cos i was surrounded by people who knows that being an arse is just my way of being ignorant (and i'm still loved for it haha) but most of all..a blessing cos i am finally close to being clear headed :). had a good time at Jade last friday and made new acquaintances at the same time, had a good stay over at Lembah Impian the next night which included great casual conversations and laughters together with liquors, and a beautiful wedding reception the day after hehe. frankly speaking, i like the way i am now hehe...less clutter in my head :).

i've looked at what i did for the past year and recently and i realized there were a lot of stuff i wasn't proud of doing...especially my last rendezvous, good thing it only happened like twice or thrice (well, third's the charm hehe) and ever since then, i've been..how may i put it hmm..clean hahaha. heck, after a month of free from vice, there would probably be a slot for me in heaven if my time was suddenly up :).

another blessing from what may be the worst experience of my life (so far) would be the fact that i now know what the others would be or are going through having being in the same situation previously. although i can't really tell anyone the best course of action to take cos my advisory skills hasn't been completely restored yet, do know that..some things do happen for a reason and there's always that silver lining waiting to shine through when the chance presents itself...just bear with it (no matter how long) cos all the sucky feelings would eventually dissapear. and there's no harm in crying, it actually helps alot (aside from ignoring the root of the problem and hanging out with the people who would truly appreciate you haha). let anger and hate take over, it's much better to be pissed off at insignificant things than crying over spilled milk cos some people are meant to be hated for their actions hahaha. anyhow, enough about this..we just have to accept that some people are just idiots who doesn't deserve anything for repeating the same mistakes over and over again thinking that they would always get scot free with it..well, there's always that karmic retribution remember hahaha.

anyhow, the people around me are getting hitched...and i can't help but wanting the same thing they have. I WANT A FAMILY TOO!! hehe, but it's a bit difficult to have one when just the thought of being in a relationship after the terrible storm doesn't sound like a good idea hahaha.

you know what peeps, i love my life..and i especially love those people who brought colours to my life such as mi familia and mi amigos haha. i'm just glad that, after all the efforts of being ignorant and trying to keep things behind, good things are finally looking up to me hehehe...

ps: remember this...ignorance can be a total bliss...:)

goodnite and ciao peeps..may you have a good week ahead of you :).


20 comments:

Wel^Beiolman said...

jadi ko sedih la ni belum hitch lagi.haha..mcm kurang suda tu bir ko kan jerry..wahahaha...

JerryInc said...

haha, makin tua suda bah kita ni Wel..sampai masa suda buat ber anak bini hehe.

ko jugalah org pertama yg perasan hahaha, no point to indulge myself with excessive drinking suda bah hehe, clear headed sudalah kaakan haha

a.l.u.s said...

Hey.. find a gurlfren then..
Hehehe...
as long as ur happy.. things gonna be fine...
:)

JerryInc said...

you know wat lus, as a matter of fact....i am happy where i am now :)

a.l.u.s said...

Thats good lor..just like me.. i'm happy with my life right now..
with my families n frens around me.. i'll be ok...
being single is great..for time being la.. hehehehe... :)

JerryInc said...

yup..for the time being, until the time is right kan hehehe

Fridaycat said...

Like i said G-man, "That can be arranged." Hahahahaha!

but seriously, it's good la you feel better. It means there's hope for the rest of us yet! Maybe it's true what they say: Misery loves company. I think you passed on the misery to me, sialan. heh heh.

JerryInc said...

heh, i didn't pass you nothing (except my charm) hahaha..time will tell woman hehe

hushMONKEY said...

and i know about that so-called vice... hua hua hua...

cLaiRe said...

haha..kawin la cepat2 jerry...gete sda kau ni..haha nda ba..

time does heal ba..n i totally agree with u..ignorance is indeed such a blissful thing..hehe

JerryInc said...

hahaha, of course you do Riq..you're the big know it all haha

JerryInc said...

ya bah...gete suda owh sa skarang kan claire...bah, bila lagi huahuahua.

yep, ignorance is one blissful thing hehe

cLaiRe said...

ba..blakang hotel kau k..it's a date! hahaha

JerryInc said...

cool..sa tunggu ko bisuk mlm sbb i'll be checking in for the next few nights for work hehehe

hushMONKEY said...

ooh... checking innnnnnnnn

JerryInc said...

hahaha...Riq. tp instead of tomorrow, i'll be checkin in the day after pula, damn it hahaha. hey, we should hang out lah nanti :)

cLaiRe said...

jadi sy? haha

JerryInc said...

ko pun buli bah, kalau ko sanggup drive up pi sini Tuaran hehehe

hushMONKEY said...

bulih ba... if i'm NOT attached to my routines; i.e. sexcapades

JerryInc said...

damn it Riq hahaha